Veelgestelde vragen

Aan deze pagina wordt momenteel gewerkt.

Onze meest gestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier

Heb ik Garantie op mijn aankoop?

- Ja je hebt garantie op een gekocht product

bekijk hoe lang die garantie is voor jouw product in onze algemene voorwaarden

Het artikel is uitverkocht,wanneer komt het terug?

-Gebruikte artikelen worden ons aangeboden dus dat is niet te zeggen of een product terug komt.

Nieuwe producten komen alleen terug als er naar onze mening genoeg vraag naar is,dat is meestal binnen 2 weken.

Het artikel is verdwenen van de website,wanneer komt het terug?

-Als artikelen verdwijnen van de website verwachten wij niet dat we het op korte termijn opnieuw op voorraad zullen hebben.

om de website overzichtelijk te houden verwijderen wij daarom deze artikelen

Hoe lang gelden acties?

-Acties en aanbiedingen gelden meestal tot de voorraad op is

Bij producten kun je zien als de voorraad kleiner wordt dan 5 stuks,wees er dan dus snel bij als je interesse hebt in een product

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging gekregen,hoe kan dat?

-Als je geen bevestiging hebt gekregen is die waarschijnlijk in de spam van je mailbox beland.

Als dat niet het geval is neem dan even contact met ons op

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er zit geen factuur bij?

-De factuur zit in de vorm van een PDF bij je bestelbevestiging.

Ik kan mijn account niet verwijderen. Wat kan ik doen?

-Gelieve ons een email te sturen via info@remkogames.nl met al uw account gegevens en we zullen z.s.m. de aanvraag in behandeling nemen

Kan ik met PayPal betalen?

-PayPal is helaas niet mogelijk

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

-Afhalen is mogelijk op afspraak

neem daarvoor contact op met: info@remkogames.nl

Kan ik pinnen bij afhalen?

-Pinnen is mogelijk

Waarom is de ps4 ineens duurder dan vorige week?

-Afhankelijk waar de PS4's worden ingekocht kunnen prijzen varieren

aangezien wij voordeel direct doorberekenen naar de klant kan het dus zijn dat een hogere inkoopprijs resulteert in een hogere verkoopprijs

Waarom staat er geen bestelknop bij sommige artikelen?

-artikelen die niet meer op voorraad zijn ,kun je niet meer bestellen.

dan verdwijnt automatisch de bestelknop

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

-Als uw bestelling is verwerkt krijgt u automatisch een email

vaak zal dit in de avond zijn,uw bestelling wordt dan de volgende ochtend verzonden

Wat is een Promo?

-Een Promo wordt uitgebracht voor de media al voor het spel in de winkel ligt zodat het spel alvast beoordeeld kan worden.Het betreft een volledig spel dus geen demo zoals veel mensen denken.het spel is hetzelfde als in de winkel,alleen de kleur van de disc is rood/wit.